Euro 2012 w bia³ostockich lokalach

Niewielu jest szczê¶ciarzy, którzy zobacz± mecze Euro 2012 na ¿ywo, dobrze wiêc zawczasu pomy¶leæ, gdzie poddaæ siê sportowym emocjom. W Bia³ymstoku organizowana jest ?strefa kibica?, ale bêd± to te¿ zapewne ¿niwa dla w³a¶cicieli lokali z telebimamii.
Na pocz±tku kwietnia oka¿e siê, kto zajmie siê organizacj± strefy kibica na Rynku Siennym. Zapewne tak jak w latach poprzednich bêd± siê zmagaæ o to firmy piwowarskie. Bêdzie tam mo¿na ogl±daæ mecze przez ca³y czas trwania rozgrywek od 4 czerwca do 4 lipca. Je¶li jednak kto¶ nie wylosowa³ biletów na mecze w Polsce lub na Ukrainie, nie chce kupowaæ nowej plazmy i nie zamierza kibicowaæ t³umnie w takiej strefie, powinien pomy¶leæ o wcze¶niejszej rezerwacji stolików w jednym z lokali, które maj± zamiar transmitowaæ mecze.

S± takie, w których ju¿ od dawna goszcz± kibice, bo pokazuj± rozgrywki Ligi Mistrzów czy mecze Jagiellonii na telebimach. Licz±, ¿e czerwiec przyniesie spore obroty.

- Na pewno bêd± u nas mecze i specjalne promocje dla klientów, na pewno bêdziemy te¿ chcieli zainwestowaæ w sprzêt wizualny, choæ jest jeszcze na to trochê czasu - mówi Krzysztof Tarasewicz z Piccobello przy ul. ¦wiêtojañskiej, gdzie ju¿ teraz s± dwa ekrany w dwóch salach.

W Antidotum przy ul. Akademickiej chêtnie ogl±dane s± mecze na ¶wie¿ym powietrzu. W zielonym ogródku na zapleczu kamienicy mo¿e siê zmie¶ciæ kilkadziesi±t osób.

- Bêdziemy mieli du¿y ekran w naszym ogródku, tak jak przy innych wa¿nych meczach. Pewnie ju¿ wcze¶niej posypi± siê rezerwacje - mówi Wojciech Dzidziewicz, wspó³w³a¶ciciel pubu.

Nawet do dwustu osób mo¿e pomie¶ciæ Piwiarnia Warki przy ul. Sienkiewicza.

- Warka jest jednym ze sponsorów Euro i prowadzi akcje promocyjne z tym zwi±zane, ale nie potrzebujemy jakiego¶ specjalnego przygotowania do imprez tego typu, bo mamy odpowiednie warunki. Bêdzie mo¿na do nas przyj¶æ na mecze pokazywane na czterech ekranach telewizyjnych i telebimie, i napiæ siê piwa. Ju¿ teraz do metra piwa klient dostaje koszulkê w barwach narodowych z pi³k± i rêkawicami bramkarza, wiêc jest to budowanie pewnej atmosfery przed mistrzostwami. W tym okresie spodziewamy siê szczególnie du¿ej liczby go¶ci i dobrego utargu, ale mamy te¿ dobre warunki do ogl±dania, bo ³±cznie ponad 250 metrów kwadratowych - mówi Witold G±sowski, prezes firmy Makoma, która prowadzi piwiarniê.

Tak¿e w dwóch lokalach PSS Spo³em - piwiarni Podlasie na Rynku Ko¶ciuszki i Astorii przy Sienkiewicza, mo¿na siê spodziewaæ promocji dla kibiców.

- Bêdziemy kusiæ ofertami promocyjnymi przy okazji ogl±dania meczów na ¿ywo, ale mamy ju¿ telewizory LCD i na nich bêd± transmisje - informuje Joanna Bia³a z dzia³u marketingu PSS Spo³em.